Pełną parą naprzód

Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
O autorze
1 min czytania 2015-06-24

Kompaktowe generatory pary

Linia generatorów pary do prasowania marki Bosch gwarantuje komfort i wygodę prasowania dzięki nowoczesnym funkcjom: MotorSteam – wbudowany kompaktowy silnik generuje stale duże ilości pary, ułatwiając i przyspieszając prasowanie; SensorSteam – żelazko grzeje i produkuje parę jedynie podczas kontaktu z dłonią; i-Temp Advanced – optymalna temperatura dla wszystkich rodzajów tkanin; 4AntiCalc – automatyczne odkamienianie; AntiShine – ochrona dla ciemnych i delikatnych tkanin; Steam on Demand – ciągły, silny strumień pary wytwarzany tak długo, jak długo wciśnięty jest przycisk aktywujący parę, który znajduje się pod uchwytem żelazka. 

W internecie realizowana jest intensywna kampania. Obejmuje: działania w modelach efektywnościowych na największych polskich portalach horyzontalnych: onet, wp i gazeta.pl, na porównywarkach cenowych oraz w serwisach ogłoszeniowych i aukcyjnych. Uruchomiono także kampanię w Google Adwords oraz reklamę wideo na YouTube. Kampanię w Internecie realizuje Agencja INSIGNIA.

INSIGNIA pracuje dla marki Bosch od 2010 r. Obecnie realizuje też inne działania marketingowe dla sprzętu AGD Bosch, m.in. kampanię „Akademia Smaku”, skierowaną do miłośników gotowania; „Bosch Wszechrobiący”, promującą blendery marki Bosch oraz „NoFrost”, promującą lodówki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj