Instytucje i firmy związane z rozrywką, kulturą i czasem wolnym, tj. teatry, kina, muzea, galerie, organizatorzy eventów live (koncertów, meczów itd.), mogą rejestrować się w zainicjowanym właśnie programie, korzystając z formularza na stronie www.czaswolnypolakow.pl. W ramach programu będzie można wziąć m.in. udział w cyklu nieodpłatnych szkoleń online, składającym się z trzech wykładów prowadzonych przez certyfikowanych trenerów Google’a.
– W trakcie szkoleń uczestnicy dowiedzą się, jak pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż, jak zwiększyć świadomość marki oraz jak lepiej poznać i zrozumieć swoich klientów. Dowiedzą się również, jak do realizacji tych celów wykorzystywać takie narzędzia, jak Google AdWords Search (sieć wyszukiwania), Google Display Network (sieć reklamowa), remarketing, YouTube Ads, Google Analytics oraz Consumer Barometer – zapowiada Anna Różańska, Marketing Manager Google.
Zobacz również
– Jednym z najciekawszych punktów programu będzie dedykowany dla branży warsztat Cube Group i Google, który wspólnie poprowadzimy 16 lipca w warszawskiej siedzibie Google i w trakcie którego szerzej opowiemy o strategii działań online dla tego rodzaju biznesów – dodaje Anna Elwart, Digital Strategy Director.
Cube Group jest agencją partnerską Google od początku swojego istnienia, czyli od 2006 roku – jako jedna z pierwszych firm w Polsce uzyskała certyfikat Google AdWords Qualified Company. Obecnie pracownicy posiadają łącznie ponad 66 certyfikatów ze wszystkich usług Google.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]