Konkurs dał szansę zespołom marketingowym i poszczególnym szefom marketingu zaprezentowania najlepszych dokonań, strategii, kampanii realizowanych w 2014 roku.
Piotr Nagalski jest praktykiem biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem w Polsce, Europie Centralnej i Wielkiej Brytanii, autorem wielu niestandardowych i nowatorskich kampanii o zasięgu krajowym i europejskim. Przez lata swojej kariery zawodowej tworzył, zarządzał i rozwijał takie marki, jak Algida, Huggies, Velvet, Kleenex, Andrex, a od 2012 roku Hochland, Almette, Valbon, Piato.
Zobacz również
W jubileuszowej 5 edycji konkursu, Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli ekspertów branżowych, Laureatów Konkursu oraz Partnerów wybierała zwycięzców w dwóch etapach. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Rola marketingu z roku na rok rośnie. Firmy i instytucje, których prezes i zarząd wspierają zespoły marketingowe i ich liderów osiągają lepsze wyniki od konkurencji. W tym roku, organizatorzy konkursu przygotowali szereg zmian w regulaminie. Wprowadzono 3 nagrody Grand Prix Indywidualne i 3 Nagrody Grand Prix Zespołowe powiązane z wielkością budżetu marketingowego. Nowością jest wprowadzenie nagrody dla Instytucji Kultury, Nauki i Sportu oraz Instytucji Rządowych i Samorządowych. Obok nagród Grand Prix konkurs dawał możliwość uzyskania czterech tytułów Osobowość Marketingu Roku 2014 w kategoriach: Młody wilk – Odkrycie roku, Thinking outside the box, Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych oraz Launch / rebranding roku. O statuetki Dyrektora Marketingu Roku i Osobowość Marketingu Roku mogły ubiegać się zespoły i osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing