Nowa struktura działu kreacji pozwala na bardziej kompleksowe, interdyscyplinarne podejście do projektów komunikacyjnych.
Do zespołu LOWE Warsaw dołączyli: Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko Deputy Creative Directora, Maciej Klimek, który został Senior Copywriterem oraz Alicja Czerniawska – nowy Designer i Karol Cichoń – Digital Designer. Zmodernizowana struktura działu kreacji opiera się na kilku wiodących teamach kreatywnych. Ich działania są wspierane przez doświadczonych designerów, którzy mają kompetencje przede wszystkim w obszarach BTL i digital, a także w ATL. – Nowa organizacja działu wynika z dynamicznego rozwoju Agencji i większej ilości projektów BTL i digitalowych. Coraz częściej Big Idea w rozumieniu ATLowym jest tylko punktem wyjścia – wyjaśnia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca LOWE Warsaw.
Zobacz również
Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko Deputy Creative Directora, będzie odpowiedzialny za prowadzenie części projektów. Ponadto wraz z Maćkiem Klimkiem będzie tworzyć i realizować pomysły na kampanie. Wojciechowski jest w branży od 15 lat. Piastował stanowisko Art Directora w JWT, McCann i G7, następnie w G7 i w FCB co-Dyrektora Kreatywnego, a także Deputy Creative Directora w Young&Rubicam i Dyrektora Kreatywnego/Deputy Creative Directora w H/Havas. Zdobył kilkadziesiąt nagród w Polsce (m.in. KTR, Złote Orły) oraz kilka nagród i nominacji za granicą (MIAF, Golden Drum, CannesLions). W portfolio jego klientów znajdują się: Citroën, EDF, Braniewo, Praktiker, Danone, Żywiec Zdrój, Heyah, T-Mobile/Era, Plus, Nike, Ferrero, Martini, Nivea, CocaCola, Kompania Piwowarska, Animex, Kredyt Bank, BGŻ, Warta, LPP i inni.
Nowy Senior Copywriter – Maciej Klimek – w branży reklamowej jest od 10 lat. Pracował m.in w agencjach DFF (Doug Faber Family) i Change. Tworzył kampanie reklamowe dla klientów i marek takich jak: mBank, Link 4, Warta, T-mobile, Play, MTV, Polpharma, Jelfa, Mentos, Finlandia, BMW czy Mini.
Alicja Czerniawska – Designer – jest absolwentką Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Dla Wirtualnej Polski projektowała infografiki, a w Polskiej Agencji Prasowej piastowała stanowisko grafika kreatywnego i montażysty materiałów wideo. Dodatkowo jako freelancer pracowała dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie oraz klientów indywidualnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Karol Cichoń – Digital Designer – jest grafikiem z niemal ośmioletnim doświadczeniem. Wcześniej pracował m.in. w Technetium czy Reborn Creative Lab. W Lowe Warsaw Karol odpowiada za koncepcje graficzne prac 360 oraz digital marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing