Głównym motywem w kampanii są propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki, a tym samym do dawnego obiektu Supersamu.
– Strategia marki Supersamu żongluje stereotypami handlu, pokazuje zabawne kontrasty pomiędzy dawną epoka scentralizowanego handlu, a współczesnym światem komercji. Język i poetyka narracji odwołują się do kultowych fraz i sloganów agitacyjnych, są ich parafrazą i kreatywnym rozwinięciem – tłumaczy Łukasz Mikoda, Senior Copywriter odpowiedzialny za przygotowanie kreacji dla DH Supersam.
Zobacz również
– Konwencja reklamy balansuje na granicy prowokacji i umowności. Ma wywołać uśmiech, przywołać czar minionych lat, a zarazem wskazać, że Supersam to marka sama w sobie, która niebawem powróci. I to w wielkim stylu, bo choć zmienia się język i cały anturaż zakupów, to przyzwyczajenia, pragnienia i emocje im towarzyszące są takie same – dodaje przedstawiciel agencji KUC.
Głównym przesłaniem, które przyświeca kampanii jest „SAM jest SUPER”. Założeniem linii kreatywnej jest idea Supersamu jako marki samej w sobie. Ponad roczna kampania obejmować będzie kilka faz, które uzależnione będą od świąt okolicznościowych i kalendarza wydarzeń centrum. Realizacja kampanii oparta jest przede wszystkim na wykorzystaniu nośników outdoorowych.
– Kreacja stworzona dla Supersamu doskonale wpisuje się w specyfikę i historię tego obiektu. W starszych mieszkańcach Katowic, pamiętających dawny Supersam, obudzi sentyment a w młodych ciekawość i uśmiech – komentuje Michał Świerczyński, Venture Partner, Head of Retail w Griffin Real Estate.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Supersam powstaje w śródmieściu Katowic, przy ul. Piotra Skargi 6. Obiekt został niemal w całości skomercjalizowany. Na trzech kondygnacjach handlowych pomieści ponad 70 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym m.in. New Look, Monnari, Sports Direct, Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, market Aldi i drogerią Rossmann oraz Pepco, Home&You, EMPIK, SMYK, i Silesia Jeans. Zadebiutują także nowe marki m.in. A Tab, Szachownica, Textilmarket, Zzadimo, KIK, Hobby4Men, Pafoscan Sport, Strefa Diet oraz Soki Na Zdrowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inwestorem obiektu jest Griffin Real Estate. Za kompleksowe doradztwo w zakresie przygotowań do uruchomienia centrum odpowiada Knight Frank. Otwarcie DH Supersam planowane jest na przełomie września i października br.