Celem projektu było dostarczenie klientom Agory wygodnego narzędzia pozwalającego na szybkie dotarcie do najczęściej poszukiwanych informacji. Dzięki zastosowaniu czytelnego projektu graficznego, stworzonego w oparciu o Responsive Web Design i całkowicie przeprojektowanej nawigacji, serwis pozwala na wygodne sprawdzenie dostępności każdego ze 117 najemców. Zlokalizowanie sklepu ułatwia wyszukiwarka oraz duża interaktywna mapa obiektu. Równie szybko użytkownik odnajdzie obowiązkowe w każdej Galerii informacje, m.in.: godziny otwarcia oraz aktualne promocje i nowości.
„Postawiliśmy przed Plej dość wymagające zadanie. Goście naszej Galerii oczekują czytelnego, atrakcyjnego wizualnie i prostego w obsłudze serwisu internetowego, z którego mogą skorzystać również przez tablet czy komórkę. Z drugiej strony nasi najemcy wymagają on nas jako zarządcy wysokiej dbałości o jakość komunikacji akcji przygotowywanych dla swoich klientów. Agencja stanęła przed zadaniem pogodzenia tych interesów” – mówi Hanna Petters, Kierownik Działu Marketingu Agora Bytom.
Zobacz również
Do zadań zespołu należało opracowanie architektury informacji, koncepcji kreatywnej serwisu wspierającej aktualną komunikację Agory Bytom oraz wdrożenie serwisu.
Agora Bytom to kompleksowa, wielofunkcyjna inwestycja, składająca się z nowoczesnej przestrzeni handlowo-rozrywkowej oraz sąsiadującego z nią parkingu na ponad 800 miejsc. W Galerii znajdują się m.in.: sklepy najpopularniejszych marek, wieloekranowe kino, kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, a także kameralna sala widowiskowa oraz galeria sztuki.
Agencja marketingu zintegrowanego Plej działa na rynku od 2002 roku, aktualnie zatrudnia 59 pracowników. Są to specjaliści realizujący projekty w zakresie digital marketingu, kreacji, działań BTL i organizacji eventów. Dział digital Plej, poza Agorą Bytom, współpracuje między innymi z Galerią Kazimierz, Silesia City Center, Tarasami Zamkowymi w Lublinie i Galerią Tarnovia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing