Rozpoczęła się letnia kampania Nivea Sun – rodzinne strefy zabaw Nivea

W miniony weekend wystartowała akcja edukacyjna RODZINNE STREFY ZABAW NIVEA dotycząca ochrony przeciwsłonecznej.
O autorze
1 min czytania 2015-07-06

W 10 nadmorskich miejscowościach w wakacyjne weekendy staną Rodzinne Strefy Zabaw NIVEA z wyjątkowym stanowiskiem video „Jak widzi Cię słońce”, pozwalającym zobaczyć na własnej skórze, jak filtry przeciwsłoneczne chronią przed szkodliwym promieniowaniem UV. Akcja na plażach jest wspierana przez kampanię digitalową promującą film „Jak widzi Cię słońce”.

NIVEA od lat dba o odpowiednią ochronę przeciwsłoneczną całej rodziny i wspiera edukację w tym obszarze. Tego lata dzięki współpracy ze światowej sławy fotografem Thomasem Leveritt’em każdy wypoczywający nad Bałtykiem może przekonać się, jak ważna jest prawidłowa ochrona przeciwsłoneczna. Odwiedzając Rodzinną Strefę Zabaw NIVEA, można zostać sfilmowanym z wykorzystaniem techniki ultrafioletu, aby sprawdzić jak słońce widzi naszą skórę zarówno przed, jak i po nałożeniu kremu z filtrem UV.

Akcja jest elementem światowej kampanii NIVEA, w ramach której we współpracy z fotografem Thomasem Leveritt’em marka edukuje konsumentów, jak ważne jest bezpieczne opalanie. – Jako marka dbamy o edukację i większą świadomość w zakresie ochrony słonecznej i chcielibyśmy, aby coraz więcej ludzi troszczyło się o skórę swoją i swoich najbliższych – mówi Martyna Kostrzyńska, PR Manager NIVEA.

Dodatkowo w Rodzinnych Strefach Zabaw NIVEA można poznać zasady prawidłowej ochrony przeciwsłonecznej podczas całodziennych konsultacji dermatologicznych. Eksperci pomagają m.in. ocenić fototyp skóry oraz dobrać odpowiedni filtr. Nie brakuje także licznych atrakcji dla całej rodziny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rodzinna Strefa Zabaw NIVEA ze stanowiskiem „Jak widzi Cię słońce” stanie na plażach we Władysławowie (3-5.07), Sopocie (10-12.07), Krynicy Morskiej (17-19.07), Łebie (24-26.07), Ustce (31.07-02.08), Ustroniu Morskim (7-9.07), Kołobrzegu (14-16.08), Niechorzu (21-23.08) oraz Świnoujściu (28-30.08). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się