UPC Polska promuje usługi mobilne MyPrime i Horizon z udziałem popularnych blogerek lifestylowych

UPC Polska – lider innowacyjnych usług cyfrowych, przygotował sesję zdjęciową na potrzeby nowej kampanii social media, promującej usługi mobilne operatora. W kreacji udział wzięły dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska. Autorem zdjęć jest Adam Lewanowicz, Lewanowicz.pl
O autorze
1 min czytania 2015-07-08

Utrzymana w miejskim stylu sceneria sesji nawiązuje do letniego spotkania dwóch przyjaciółek przy kawie i na spacerze w centrum Warszawy.

W ramach współpracy z UPC, twórczyni portalu ‘What Anna Wears’ Anna Skura – blogerka modowa, biegaczka i podróżniczka oraz znana jako Wildfox7 autorka modowych stylizacji Aleksandra Gąsiorowska, prezentują bogactwo treści biblioteki My Prime Filmy i Seriale i podstawowe funkcje aplikacji Horizon GO, umożliwiającej dostęp do telewizyjnej rozrywki online, na urządzeniach mobilnych, dla wszystkich klientów Telewizji Cyfrowej UPC.

Zdjęcia z sesji będzie można oglądać na kanałach social media operatora tj. na Facebooku UPC Polska i na blogu korporacyjnym. Równolegle firma rozpoczyna komunikację z internautami na Instagramie.

MyPrime proponuje klientom UPC już ponad 2000 filmów i seriali dostępnych na żądanie, bez limitów i reklam, które można oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu, także tabletach i smartfonach. Oferta MyPrime jest sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W lipcu została wzbogacona m.in. o „Kim jest Samantha”, „On, ona i dzieciaki”, „Jim wie lepiej” czy „Hoży Doktorzy”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się