Wyposażenie kuchni w nowoczesne urządzenia z nowej linii Amica IN. oraz drobny sprzęt AGD – takie nagrody przekazuje Amica w ramach nawiązanej z Cinema City współpracy, stanowiącej jedno z działań rozbudowanego planu promocji przewidzianego dla Amica IN. Dodatkowo, w wybranych kinach, Amica będzie obecna z ekspozycją produktów z linii Amica IN., które łączą inspirujący design z nowoczesną technologią. Przestrzeń kinowa, będąca nietypowym miejscem na ekspozycję urządzeń AGD, to przykład wykorzystania niestandardowych narzędzi, aby przybliżyć konsumentowi świat marki.
Współpraca z Cinema City to nie jedyne działanie realizowane w ramach kampanii promocyjnej dla linii Amica IN. W połowie lipca, po blisko dwóch miesiącach, zakończył się cykl eventów Amica Tour, organizowanych w 7 największych miastach Polski z udziałem gwiazd programu MasterChef oraz wielką gwiazdą światowego tenisa – Agnieszką Radwańską, która odwiedziła Wrocław. Centralny element miasteczka stanowił czerwony truck Amica, w którym zaaranżowana została strefa Amica IN.
Zobacz również