Idea kampanii nawiązuje do platformy komunikacyjnej marki Przysnacki – #DobreBoNasze. Pokazuje nowoczesny folk wpisany w życie młodych ludzi. Kampania promuje chipsy o polskich smakach: rozmarynu, szynki wiejskiej, wędzonego boczku, czosnku i cebuli dymki.
Kampania marki Przysnacki będzie trwała przez całe lato. W kanale YouTube, w serwisach VOD i na Facebooku pojawiły się zrealizowane na potrzeby projektu formaty video, m.in. teledysk do specjalnie napisanej i nagranej na potrzeby kampanii piosenki zespołu Future Folk „#DobreBoNasze”.
Zobacz również
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, za koncept i nadzór kreatywny odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska pracuje dla Intersnack od początku bieżącego roku. Dom mediowy Vizeum realizuje projekty z zakresu tworzenia strategii i zakupu mediów dla marek Felix i Przysnacki. Agencja Isobar Polska m.in. odpowiada za komunikację chipsów Przysnacki na Facebooku. Od listopada zeszłego roku wokół idei „#Dobrebonasze” stworzono ponad 70-tysięczną społeczność fanów. Działania na Facebooku można śledzić na profilu marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing