Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki

Firma Intersnack Poland prowadzi szeroko zakrojone działania internetowe dla marki Przysnacki obejmujące kampanię display, video oraz kampanię w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2015-07-27

Idea kampanii nawiązuje do platformy komunikacyjnej marki Przysnacki – #DobreBoNasze. Pokazuje nowoczesny folk wpisany w życie młodych ludzi. Kampania promuje chipsy o polskich smakach: rozmarynu, szynki wiejskiej, wędzonego boczku, czosnku i cebuli dymki.

Kampania marki Przysnacki będzie trwała przez całe lato. W kanale YouTube, w serwisach VOD i na Facebooku pojawiły się zrealizowane na potrzeby projektu formaty video, m.in. teledysk do specjalnie napisanej i nagranej na potrzeby kampanii piosenki zespołu Future Folk „#DobreBoNasze”.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, za koncept i nadzór kreatywny odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.

Grupa Dentsu Aegis Network Polska pracuje dla Intersnack od początku bieżącego roku. Dom mediowy Vizeum realizuje projekty z zakresu tworzenia strategii i zakupu mediów dla marek Felix i Przysnacki. Agencja Isobar Polska m.in. odpowiada za komunikację chipsów Przysnacki na Facebooku. Od listopada zeszłego roku wokół idei „#Dobrebonasze” stworzono ponad 70-tysięczną społeczność fanów. Działania na Facebooku można śledzić na profilu marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing