Nadawanie przesyłek lotniczych za pomocą samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir będzie nowością na polskim, a docelowo także europejskim rynku. Pozwoli skrócić do zaledwie kilku godzin czas wysyłki listów i paczek na terenie Polski i Unii Europejskiej.
PromoAgency jest współautorem strategii komunikacji nowej usługi, w której oparto się na podkreśleniu jej mocnych stron takich jak szybkość realizacji przesyłek, dostępność 24 godziny 7 dni w tygodniu, dostęp online i bezpieczeństwo. Agencja zaprojektowała logo PostInAir oraz stronę internetową postinair.pl, opracowała branding nowych lotniskomatów, a także projekty wszelkich materiałów reklamowych i promocyjnych.
Zobacz również
Współpraca z PromoAgency przy wprowadzaniu na rynek nowej usługi jest naturalną konsekwencją dotychczasowej współpracy zarówno z firmami z branży logistycznej, jak i Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Dobra znajomość i zrozumienie specyfiki branży, pozwoliła lepiej dopasować się do oczekiwań właściciela marki oraz odpowiednio zaadresować jego potrzeby.
Usługa PostInAir to efekt współpracy PGP Innowacje i LOT Cargo. Automatyczne urządzenia rozmieszczone m.in. na terenie lotnisk pozwolą pasażerom ekspresowo nadać przesyłki lotnicze do dowolnego miejsca w Polsce, a w przyszłości Unii Europejskiej. Usługa jest unikalna na skalę światową.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing