Za zeszłoroczną kampanię wprowadzającą nowy smak Somersby Blackberry zyskała nawet tytuł Marki Przyjaznej Blogerom, a tegoroczna kampania wprowadzająca Somersby Elderflower Lime już zyskała miano największej na polskim rynku akcji w blogosferze.
Tymczasem marka Somersby, podążając za swoimi konsumentami już dostrzegła potencjał w kolejnej po Facebooku i Instagramie sieci społecznościowej – Snapchacie i postanowiła wykorzystać ten kanał do komunikacji najnowszej promocji dla kinomaniaków na wtorkowe seanse w Multikinie. Do współpracy przy projekcie zaangażowano najbardziej wpływowych “snapczaterów”, m.in. Maffashion, Łukasza Jakóbiaka, Rafała Maślaka i Jessicę Mercedes.
Zobacz również
Snapchat w Polsce jest jeszcze wąsko wykorzystywany, ale szybko rośnie w siłę, co widać po zainteresowaniu tym kanałem wśród gwiazd polskiego internetu. Wśród użytkowników dynamicznie pojawiają duże nazwiska, które dołączają Snapchat do zestawu swoich narzędzi do zaangażowania obserwatorów. Zainteresowanie mediów i reklamodawców na Snapchacie to jeszcze rzadkość, dlatego obecna kampania Somersby to wielkie orzeźwienie na polskim polu komunikacji marketingowej.
Za akcję ze strony agencji odpowiada Ewelina Spólna z Evolution PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]