MTV Polska, Sympatia.pl i Cosmopolitan z kampanią społeczną

Rusza akcja „Randkuj bez haczyka”, której celem jest promowanie odpowiedzialnych sposobów na zawieranie nowych znajomości za pośrednictwem internetu. Eskperci serwisu Sympatia.pl wyjaśnią zasady bezpiecznych wirtualnych randek oraz podpowiedzą, jak rozpoznać sercowego oszusta.
O autorze
0 min czytania 2015-08-03

Z kolei MTV Polska zaprasza widzów do oglądania serialu „Catfish”, prezentującego prawdziwe historie ludzi, którzy poszukując w sieci bratnich dusz, stali się ofiarami złożonych matrymonialnych intryg. 

Celem akcji jest udostępnianie eksperckiej wiedzy na temat bezpiecznego randkowania online i pokazanie, że poznawanie nowych osób w Internecie może stanowić świetną alternatywę, nie tylko dla nieśmiałych. Wystarczy przestrzegać podstawowych reguł, by nie stać się ofiarą internetowych oszustów. W ramach kampanii w serwisie Sympatia.pl została uruchomiona specjalna podstrona http://sympatia.onet.pl/bez-haczyka, gdzie znajduje się przygotowane przez ekspertów kompendium wiedzy o randkowaniu w sieci. Dodatkowo porady dotyczące bezpieczeństwa w sieci pojawią się na platformach MTV w social mediach oraz we wrześniowym numerze magazynu „Cosmopolitan”.