Właśnie otwiera drugie biuro.
– W momencie przeprowadzki do ŁSSE zatrudnialiśmy niemal 50 pracowników, teraz jest ich już ponad 80. Tak szybki wzrost spowodował konieczność zaadaptowania do naszych potrzeb nowej przestrzeni. Szczęśliwie udało nam się ją odnaleźć w Strefie – mówi Olgierd Cygan, prezes zarządu Digital One.
Zobacz również
Zwiększenie zatrudnienia w agencji wynika przede wszystkim z rozbudowy działów kreacji i strategii oraz rozwoju obszaru produkcji digital.
Od czasu gdy Digital One przeniosła się do ŁSSE, do grona jej stałych klientów dołączyło kilka znaczących marek, na czele z Cheetos i Sunbites. W ramach współpracy z Pepsi rozpoczęto zaś działania dla regionu ER, który oprócz Polski obejmuje Rosję, Ukrainę, Rumunię i Turcję.
Agencja zdobyła także kilka prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. za przygotowany dla marki Lipton Ice Tea projekt „Sunvan – kierunek orzeźwienie”. Prezes zarządu Digital One i pomysłodawca festiwalu Filmteractive, Olgierd Cygan, został wyróżniony przez opiniotwórczy magazyn „Media & Marketing Polska” tytułem „Edukator branży”. W czerwcu br. ta sama redakcja przyznała Digital One wyróżnienie za wyniki biznesowe w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W rok po wejściu do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, agencja powiększyła się o nową przestrzeń biurową. Projekt powstał w ramach kontynuacji współpracy z łódzką pracownią Libido Architekci. Nowy oddział firmy cechuje maksymalne wykorzystanie przestrzeni, a jej układ został zaprojektowany tak, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby pracowników. W nowym biurze znajdą się m.in. budki telefoniczne zapewniające komfort podczas rozmów, oraz boxy na szybkie spotkania. Ważnym punktem na planie nowej przestrzeni jest nowocześnie urządzona sala konferencyjna. Na jednej z jej ścian zawiśnie neon z napisem „think different”, a na suficie znajdzie się… odwrócona rzeczywistość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W biurze o powierzchni ponad 300m2 zasiądzie zespół pracujący dla Estēe Lauder Companies. Stała współpraca Digital One z ELC obejmuje 13 rynków europejskich, a agencja właśnie poszerzyła terytorialny obszar współpracy o Afrykę, Australię, Azję i obie Ameryki.
Usługi, które świadczymy zarówno dla Estēe Lauder Companies, jak i PepsiCo International, pokazują, że de facto jesteśmy dla naszych klientów partnerem globalnym. Ich zadowolenie potwierdza także trafność decyzji o uruchomieniu międzynarodowego hubu produkcji digital, który powstał w momencie przeniesienia naszej siedziby do ŁSSE. Kluczem do sukcesu jest oczywiście wysoki poziom kompetencji naszych pracowników i ich zaangażowanie w wykonywane prace. Otwierając nowe biuro, tworzymy jak najlepsze warunki pracy, tak, aby przyciągnąć i utrzymać najlepszych – wyjaśnia Olgierd Cygan.
– Rozpoczynając działalność w ŁSSE zobowiązaliśmy się do poniesienia wydatków inwestycyjnych w wysokości co najmniej 1,5 mln zł do 2019 r. i mogę powiedzieć, że znaczącą część tego zobowiązania już wypełniliśmy, a docelowo na pewno tę sumę przekroczymy – zapowiada prezes Digital One.