Testuj łóżko doskonałe z Meble Vox i Wide Open

Na profilu Meble VOX na Facebooku ruszyły dwa konkursy, za których kreację i produkcję odpowiada agencja interaktywna Wide Open. Oba są związane z nowym produktem - wielofunkcyjnym łóżkiem Meble VOX.
O autorze
0 min czytania 2012-07-13

W ramach „Testu łóżka doskonałego” poszukiwani są testerzy, którzy otrzymają łóżka na własność i rozwiązując zadania będą walczyć o nagrodę główną – bon o wartości 10 000 zł.

Autorzy najciekawszych „tunningów” w konkursie „Odpicuj swoje łóżko” mogą zdobyć łóżko Meble VOX.

Promocję konkursów wspiera kampania odsłonowa przeprowadzana w serwisach tematycznych (muratordom.pl, czasnawnetrze.pl, urzadzamy.pl, designalive.pl) w serwisie Onet (dział „Wnętrza”) oraz aktywności na Facebooku i w Google AdWords.

Działania promocyjne realizowane przez Wide Open potrwają przynajmniej do końca września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj