Na potrzeby Media DDB&tribal powstało narzędzie, które automatyzuje procesy zarządzania emisją reklam na Facebooku zależnie od… pogody. System w czasie rzeczywistym analizuje stan pogody w dowolnie wybranej lokalizacji i sprawdza jego zgodność ze zdefiniowanym profilem. Dzięki temu kampanie są aktywowane i dezaktywowane zgodnie ze scenariuszem. Jednocześnie nadal możliwe jest targetowanie na Facebooku pod kątem demografii, behawioryzmu czy zainteresowań. Narzędzie nie ogranicza również w żaden sposób formatów reklamowych.
Pierwszym klientem, który skorzystał z tej funkcji Fasttony.es, jest bank BGŻ BNP Paribas. Promocja plażowego roadshow w nadmorskich miejscowościach zależnie od warunków pogodowych zachęcała do różnych atrakcji dostępnych w wielu strefach. Połączenie reklam z usługą Google Maps pomagało użytkownikom odnaleźć najkrótszą drogę do miejsca wydarzenia.
Zobacz również
Fasttony.es to narzędzie umożliwiające tworzenie zaawansowanych technologicznie reklam na Facebooku z wykorzystaniem API reklamowego tej platformy społecznościowej.
Media DDB&tribal to internetowy dom mediowy w grupie CP DDB. Powstała w 2012 roku spółka oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii mediowych online, planowania i zakupu mediów digital oraz data science.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach