Motywem przewodnim akcji jest krótkometrażowy film, w którym występują psy pracowników WSR i SWiCH: Mrówka, Pola, Tosia, Shila, Honor i Primo. Twórcom spotu zależało przede wszystkim na tym, by w miastach w bezdeszczowe i upalne dni pojawiały się miski z wodą dla zwierząt – nie tylko psów, ale też kotów, ptaków, wiewiórek czy jeży. Film jest utrzymany w zabawnej i kolorowej konwencji. Psy są umieszczone na różnokolorowych tłach i „śpiewają” prostą, szybko wpadającą w ucho piosenkę.
Inicjatorzy akcji: Anita Kot, Grzegorz Mikrut i Piotr Modzelewski dzięki wsparciu współpracowników z WSR i SWiCH w ciągu kilku dni stworzyli kilkunastosekundowy film, w którym główne role grają: Mrówka, Pola, Shila, Tosia, Honor i Primo. Zwierzęta czuły się bardzo swobodnie na planie filmowym – podawały łapy, spacerowały po studiu filmowym i wspólnie się bawiły. Przy wszystkich psach byli właściciele, którzy pomagali czteronogom w zagraniu ról.
Zobacz również
Nazwa kampanii: Daj mi wodę
Kategoria ogólna: Ekologia i środowisko
Czas: 10.08.2015 – mamy nadzieję, że do końca Internetu
Kraj: Polska
Nadawca: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWiCH
Wykonawca: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWiCH, Piotr Gołębiowski
Adresaci: Mieszkańcy miast i wsi
Media: Internet
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell