Prowadzona w sieciach afiliacyjnych kampania potrwa kilka miesięcy i jest skierowana do kilku różnych grup docelowych, w tym m.in. do zagorzałych graczy.
Kampania ma na celu promowanie 4 wybranych modeli z aktualnej oferty: ASUS G551, ASUS ROG G20, AIO – ET2323 oraz ASUS Transformer Book Chi. Każdy z nich skierowany jest do innej grupy docelowej.
Zobacz również
ASUS G551 to gamingowy laptop wykonany z ciemnego aluminium, z wewnętrzną częścią wykończoną matowym metalem. Wyjątkowy wygląd zapewnia mu podświetlane logo Republic of Gamers, a charakterystyczne dla serii, czerwone wykończenia podkreślają agresywny charakter laptopa. Użyte podzespoły zapewniają płynną i wydajną pracę, nawet przy wymagających grach. Również do graczy kierowany jest ASUS ROG G20 – niewielki desktop, który już zdobył uznanie krytyków, otrzymując nagrody Best Choice of The Year oraz Golden Awards na targach Computex 2014. Komputer ma konstrukcję bez widocznych z zewnątrz otworów wentylacyjnych i pracuje bardzo cicho; uwagę przykuwa też jego wygląd – matowo czarne wykończenie, znaki inspirowane kulturą Majów i regulowane efekty świetlne. Z kolei ASUS AIO ET2323 to domowy komputer all in one, z wyższej półki, dedykowany użytkownikom domowym o dużych wymaganiach względem sprzętu. Natomiast ASUS Transformer Book Chi to tzw. hybryda, urządzenie łączące w sobie cechy laptopa i tableta – tutaj grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 18-35, którzy stawiają przede wszystkim na mobilność. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała koncepcję poszczególnych linii kreatywnych bannerów i stworzyła do każdej z nich po kilkanaście formatów reklamowych, dynamicznych i statycznych.
IMAGINE współpracuje z marką ASUS od 2014 roku. Obecna kampania jest trzecim wspólnie realizowanym projektem, jednak pierwszym przy którym agencja ma już status dostawcy usług marketingowych firmy ASUS.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing