Filmiki mają bardzo ciekawą formę. Są pewnego rodzaju odą czy listem do wymienionych ubrań. Opowiadają, dlaczego są tak ważne i za co kochają je ich właściciele. Kampania odnosi się do wielu kwestii historyczno-kulturowych. Korzysta z materiałów archiwalnych, fragmentów filmów czy kreskówek. Spódnica, spodnie, koszula i szalik stają się symbolami (na przykład spódnica jest symbolem kobiecości). Są wyjątkowe i dlatego zasługują na pranie w Lenorze 🙂
Zobaczcie sami, jak oryginalna jest ta forma:
Zobacz również
Filmy wyreżyserował Joe Roberts. Za kampanię odpowiada agencja Grey Düsseldorf. Jak bardzo różni się ona od dotychczasowych reklam Lenora uświadamiają choćby dwa filmiki poniżej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu