W kampanii reklamowej promującej EFNI występują prezesi największych polskich przedsiębiorstw i prelegenci Forum, w tym między innymi Andrzej Klesyk, prezes PZU; Łukasz Kalinowski, prezes MetLife; Wojciech Szpil prezes Totalizatora Sportowego; Krzysztof Jonak, dyrektor Intela w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Bruno Duthoit, prezes Orange Polska; Katarzyna Kieli, prezes Discovery Networks CEEMEA, Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy; Jakub Karnowski, prezes PKP oraz Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan, organizatora wydarzenia.
Działania promocyjne prowadzone będą do połowy października w telewizji, internecie, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej z wykorzystaniem mediów współpracujących z EFNI m.in.: TVP, Onet.pl, Biznes.pl, Dziennik Gazeta Prawna, Newsweek, Forbes, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Warsaw Voice, Liberté!, Warsaw Business Journal Observer, AMS.
Zobacz również
Plan mediowy oraz kreację przygotowały agencje McCann Worldgroup i Starcom Mediavest Group, które utworzyły konsorcjum reprezentujące na EFNI Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SMK SAR). Współpraca obu agencji z EFNI w tym roku obejmie również aspekt merytoryczny i będzie dotyczyć zjawisk i tendencji na rynku cyfrowej komunikacji marketingowej. Agencje zostały partnerem debaty poświęconej obszarowi BIG DATA. Gościem specjalnym debaty będzie Lutz Finger, publicysta magazynu Forbes, specjalizujący się w tematyce baz danych. Moderacją dyskusji zajmie się Wojciech Borowski, prezes McCann Wordgroup w Polsce.
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych z udziałem wybitnych przedstawicieli świata polityki, kultury, nauki i mediów. Organizowane jest od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami. Celem Forum jest wypracowywanie pomysłów na silną Europę i konkurencyjną gospodarkę, otwartą na trendy cywilizacyjne i technologiczne. Tegoroczna edycja EFNI odbędzie się w dniach 30 września – 2 października w Sopocie, a jej hasłem przewodnim będzie: „Europa wobec rosnących nierówności społecznych, radykalizmów i zagrożeń geopolitycznych”. Więcej informacji na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing