Oficjalny profil marki Lidl na Instagramie, dostępny pod adresem:www.instagram.com/lidlpolska, wystartował na kilka dni przed 21. Przystankiem Woodstock. Dla uczestników festiwalu został zorganizowany konkurs zdjęciowy „Pokaż, jak się bawisz”. Mógł wziąć w nim udział każdy użytkownik Instagrama, który dodał zdjęcie zrobione w strefie chill out na Rockowej Wyspie Lidla podczas Przystanku Woodstock i otagował je #LidlPolska i #LidlRocks. Autorzy najciekawszych zdjęć otrzymali po jednym z 1000 energetycznych zestawów.
Zobacz również
Tym samym Lidl Polska rozszerza swoją obecność w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Pinterest, Instagram). Zgodnie z najnowszym raportem SoTrender za lipiec 2015 r., facebookowy profil Lidl Polska zajmuje pozycję lidera w kategorii supermarketów pod względem liczby fanów (939 361). Jednocześnie www.facebook.com/lidlpolska ma najwięcej zaangażowanych fanów i najwyższy Interactivity Index (zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca). Komunikację marki na Facebooku prowadzą agencja VML Poland oraz zespół Lidl Polska.