Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii, czyli ambient w kampanii OBI od 180

W niedzielę przed szóstą kolejką rozgrywek Ekstraklasy, Korona Kielce – Legia Warszawa, miało miejsce nietypowe zdarzenie. Kilka minut przed rozpoczęciem meczu na murawie pojawił się człowiek z ręczną kosą do trawy i usiłował za jej pomocą “poprawić” stan piłkarskiej murawy.
O autorze
1 min czytania 2015-08-28

Performance był elementem nowej kampanii budowlanych supermarketów OBI pod hasłem „Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu“.

Akcja ambientowa jest dopełnieniem telewizyjnej kampanii, emitowanej od 17.08 w największych stacjach, której ideą jest pokazanie, że asortyment dostępny podczas wyprzedaży ogrodowej może być przydatny także tym, którzy nie mają ogrodu. Leżaki, parasole czy grille w promocyjnej cenie zachęcają do wykorzystania ich także w miejskich parkach, na balkonach, tarasach i wszędzie tam, gdzie tylko zechcemy.

Bohaterami spotów OBI są: mężczyzna pochłonięty koszeniem trawy w parku oraz para opalająca się na dachu przystanku, która nie zważa na miejski zgiełk. Postacie w zabawny sposób pokazują użyteczność i różnorodność zastosowań ogrodowych sprzętów. Kampania ma za zadanie poinformować o Wielkiej Wyprzedaży, która rozpoczęła się 20 sierpnia w sieci marketów OBI oraz popularyzować odpoczynek na świeżym powietrzu. Zdjęcia realizowane były między innymi w Arkadach Kubickiego i w Wilanowie. Za produkcję spotów odpowiada Dom Produkcyjny OTO Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy LOWE Media.

Wtargnięcie mężczyzny z kosiarką na stadion przed meczem Korony Kielce z Legią to dodatkowa akcja ambientowa, która wspiera kampanię telewizyjną w internecie. Akcja wzbudziła ogromne zainteresowanie zarówno na portalach video, jak i w największych mediach społecznościowych Twitterze i Facebooku. Relacje z incydentu przed meczem lawinowo pojawiały się i zyskiwały sporą oglądalność. Autorem koncepcji, strategii i kreacji kampanii „Nawet jeśli nie masz ogrodu“ jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Relacja z ambientowej akcji w materiale video:

W kampanii “Nawet jeśli nie masz ogrodu” mogliśmy pokazać nasze kreatywne kompetencje i niestandardowe podejście w tworzeniu ekscytacji marką. Ambientowa akcja wsparła kampanię ATL i przyciągnęła zainteresowanie w internecie  – powiedział Marcin Gaworski, partner i dyrektor zarządzający 180heartbeats + Jung v. Matt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spoty reklamowe OBI „Nawet jeśli nie masz ogrodu”:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się