Skończyły się wakacje, czas wracać do szkoły, ale to nie znaczy, że musi być nudno! Tym razem spoty „The Cathlons” inspirują dzieci i dorosłych do zabawy i sportu również w salach gimnastycznych.
Pamiętajmy, że „The Cathlons” to drużyna zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Jesienna odsłona kampanii promuje buty halowe Kipsta dla dzieci i dorosłych, które każdy mały i duży sportowiec powinien mieć.
Zobacz również
Kampania ruszyła 28 sierpnia. W telewizji zobaczyć można spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spoty 45-sekundowe. Spot 30-sekunowy można obejrzeć pod linkiem:
Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach