Design serwisu jest przejrzysty, minimalistyczny, intuicyjny, a dzięki łatwej nawigacji użytkownik sprawnie przemieszcza się po menu, otrzymując szybki dostęp do wszystkich usług firmy. Nietypowy i zarazem profesjonalny układ w submenu oferty pozwala na łatwe przechodzenie między kolejnymi jej podstronami, ponieważ boczne belki znajdują się na wysokości części contentowej. Nowa strona to łącznie 7 kompletnie różnych szablonów, na których zbudowane są podstrony tworzące cały serwis.
Wykorzystano też szeroko zintegrowany Google Analytics. Narzędzie to zbiera wiele danych, mierzy skuteczność wizerunku poszczególnych osób z zespołu firmy, aż po wszystkie możliwe czynniki wpływające na konwersję.
Zobacz również
Przy tworzeniu nowej witryny przeprowadzono testy A/B na makietach w celu zwiększenia konwersji. Obecnie prowadzone są testy na kluczowych stronach przyczyniających się do generowania leadów.
Strona została zaprojektowana według idei Responsive Web Design dla 3 breakpointów: desktop, tablet, smartphone. Dzięki temu layout automatycznie dostosowuje się do tych urządzeń.
Na stronie wyeksponowano newsletter, gdy firmie zależy na edukowaniu nie tylko klientów, ale również osób z zewnątrz, które są zainteresowane tematyką marketingu internetowego. Zawarte w nim treści dotyczą nie tylko pozycjonowania. Gromadzi ciekawe materiały dotyczące np. psychologii cen, przydatne narzędzia dla blogerów oraz prowadzenia skutecznych rozmów z programistami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Widzialni.pl w tym roku obchodzili 9 rok działalności w branży Marketing w Internecie. Przez ostatnie 2 lata firma poszerzała pakiet usług, stopniowo dodając do oferty, m. in. kampanie na Facebooku, YouTube czy aktualizację strony klienta w wersji mobilnej. Zmiana witryny ma na celu pokazanie pełnej oferty agencji oraz wykreować wizerunek firmy nastawionej na ludzi. Nie tylko pracowników firmy, którzy są ekspertami i twarzą działów, ale także klientów, którzy na stałe współpracują z firma.
Słuchaj podcastu NowyMarketing