Wystartowała kampania promująca wystawę stałą Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Osią kampanii jest strona, na której umieszczane są prawdziwe opinie odwiedzających, ich wrażenia i motywacje do wizyty w muzeum. Znajdują się tam opowieści gości z całego świata oraz motywacje tych, którzy dopiero się do Polin wybierają.
– Tysiące osób odwiedziło Muzeum Polin. Wiele z nich zostawiło po wizycie kartkę z opisem powodu, z jakiego się tu znaleźli. Są wśród nich opisy wzruszające, zaskakujące albo zabawne – ale zawsze skłaniające do myślenia. Warto wejść na stronę, aby je poznać, powiedział Piotr Hassine, Managing Director agencji MRM // McCann Worldgroup.
Zobacz również
McCann Worldgroup odpowiadał za przygotowanie kreacji, produkcję strony www, nadzór nad sesją fotograficzną i procesem przygotowania materiałów do druku.
Oprócz działań digitalowych realizowana jest kampania OOH obejmująca nośniki w całej Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]