McCann Worldgroup dla Muzeum Polin: tysiąc powodów do opowiadania

McCann Worldgroup jest autorem kampanii „1000 powodów do opowiadania” – podziel się swoją historią i zobacz co mówią inni o Muzeum Polin!
O autorze
1 min czytania 2015-09-07

Wystartowała kampania promująca wystawę stałą Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Osią kampanii jest strona, na której umieszczane są prawdziwe opinie odwiedzających, ich wrażenia i motywacje do wizyty w muzeum. Znajdują się tam opowieści gości z całego świata oraz motywacje tych, którzy dopiero się do Polin wybierają.

– Tysiące osób odwiedziło Muzeum Polin. Wiele z nich zostawiło po wizycie kartkę z opisem powodu, z jakiego się tu znaleźli. Są wśród nich opisy wzruszające, zaskakujące albo zabawne – ale zawsze skłaniające do myślenia. Warto wejść na stronę, aby je poznać, powiedział Piotr Hassine, Managing Director agencji MRM // McCann Worldgroup.

McCann Worldgroup odpowiadał za przygotowanie kreacji, produkcję strony www, nadzór nad sesją fotograficzną i procesem przygotowania materiałów do druku.

Oprócz działań digitalowych realizowana jest kampania OOH obejmująca nośniki w całej Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj