Za planowanie mediów odpowiada Value Media.
Teaser wideo zachęca użytkowników do obejrzenia całego spotu poprzez ukazanie najciekawszych fragmentów filmu. Po najechaniu myszką na baner wewnętrzna cześć zmywarki wysuwa się, już na tym etapie reklamy prezentując pojemność produktu.
Zobacz również
Przechodząc na wersję expandowaną, użytkownikowi wyświetla się cały spot. Po jego obejrzeniu, za pomocą wtyczek społecznościowych, może on przekazać informacje dalej. Sama kreacja dodatkowo opisuje trzy główne zalety urządzenia – zmywanie 3D, program Auto oraz Flexi Space. Dzięki temu można poznać innowacje jeszcze przed przejściem na stronę docelową. Projekt reklamy powstał na podstawie materiałów graficznych i spotu, dostarczonych przez Amikę.
– Zarekomendowaliśmy Klientowi emisję w Sataku, ponieważ uznaliśmy to za innowacyjne i niestandardowe rozwiązanie, pasujące wizerunkowo do marki Amica oraz dopełniające szereg pozostałych działań – mówi Weronika Nowikowa, Communication Planner w Value Media.
– Już na inicjującej kreacji display prezentujemy sztandarowe cechy produktu – dzięki temu użytkownik otrzymuje najważniejsze informacje od pierwszych sekund kontaktu z reklamą, a realizowana w ten sposób emisja odsłonowa buduje zasięg komunikacji. Odbiorcy zainteresowani i zachęceni zajawką mogą pogłębić swój kontakt z marką, bez opuszczania serwisu, który właśnie przeglądają. – dodaje Anna Białkowska, Agency Account Manager w sieci Sataku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanie live można obejrzeć na stronie Sataku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing