W poniedziałek 7 września b.r. ruszyła kampania produktowa marki VOX. Na potrzeby kampanii agencja Ars Thanea przygotowała dwa 30-sekundowe oraz dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne. Kampania oprócz telewizji jest prowadzona w Internecie, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz salonach sprzedaży VOX.
Strategia komunikacji obu etapów kampanii zakłada zbudowanie wizerunku marki VOX jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni wg własnych potrzeb. Działania mają podkreślić, że marka VOX to nie tylko meble, ale także drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne i wiele innych materiałów wykończeniowych.
Zobacz również
Ars Thanea odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię ponownie odpowiada duet – Maria i Kazimierz Zbąscy.
Wyjątkowe podejście klienta pozwoliło na przeprowadzenie odważnej kampanii, opartej przede wszystkim na emocjach i wartościach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing