Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

12 września mija termin zgłoszeń do Golden DrumGolden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.
O autorze
2 min czytania 2015-09-08

Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum to jedna z największych imprez branży reklamowej w Europie. Hasłem tegorocznej edycji konkursu, który odbędzie się w dniach 13 – 16 października w Portorož w Słowenii jest:  „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura”. Do udziału w Golden Drum zaproszone są najlepsze agencje kreatywne, reklamowe, digitalowe, PR, domy mediowe oraz reklamodawcy z 37 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej oraz części Bliskiego Wschodu. Swoje prace mogą zgłaszać do 12 września br. na stronie www.goldendrum.com.

Tegoroczne Jury jest podzielone na dwa zespoły. Pierwszym z nich, który będzie oceniać kampanie Single Channel pokieruje  Chavo D’Emilio, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach oraz Prezes i Dyrektor Kreatywny McCann Buenos Aires w Argentynie. Pracami grupy, która oceniać będzie kampanie Multi Channel pokieruje  Geoffrey Hantson, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji Happiness w Belgii. Wszyscy członkowie jury mają szerokie  doświadczenie w branży kreatywnej i razem mają na swoim koncie  ponad 120 nagród Cannes Lions, 80 statuetek Eurobest, a także liczne nagrody LIA, ADCE, FIAP, Clio Awards, Effie Awards, New York Festivals oraz Golden Drum.

 –  Naszym zadaniem jest określenie tego, co będzie stanowić najlepszą jakość kreatywności. Myślę, że „uczciwość” to najlepsze słowo, które możemy położyć na środku stołu, przy którym usiądziemy. Znaleźć i uczciwie nagrodzić najlepiej wykonaną pracę. Uczciwie wskazać to, co stanowi najlepszą jakość w regionie i podnieść jej wartość do najwyższego poziomu. Z tego punktu widzenia chciałbym uczynić ten konkurs świętem naszej pracy – powiedział Chavo D’Emilio, który odwiedzi festiwal Golden Drum po raz pierwszy.

Geoffrey Hantson ma również plan, w jaki sposób podejść do tegorocznej edycji: nazwijmy złe złym. Nazwijmy dobre dobrym. Przeciętne nazwijmy złym. To będzie pierwsze kryterium oceny. Następnie powinniśmy być zawsze skoncentrowani na pozytywach. Zainwestujmy naszą energię w rozmowy o tym, jak dobre są pomysły i dlaczego zasługują na najlepsze nagrody. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Członkowie Single Channel Jury 2015:

  • Chavo D’Emilio, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup na Amerykę Łacińską i Karaiby, Prezes i Dyrektor Kreatywny McCann Buenos Aires, Przewodniczący Jury,
  • Razvan Capanescu, Dyrektor Kreatywny Leo Burnett Grupa, Rumunia,
  • Svetlana Copic, Dyrektor Kreatywna Scholz & Friends Belgrad, Serbia,
  • Oliver Drost, Dyrektor Kreatywny sieci DeepBlue AG w Hamburgu, Niemcy,
  • Alexey Fadeyev, współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny Depot WPF, Rosja,
  • Karolina Galácz, zastępca Dyrektora Kreatywnego Y & R Budapeszt, Węgry,
  • Michał Imbierowicz, Dyrektor Kreatywny Havas Worldwide Warszawa, Polska,
  • Volkan Karakasoglu, Dyrektor Kreatywny, TBWA Stambuł, Turcja,
  • Zare Kerin, Dyrektor Kreatywny, Futura DDB, Słowenia,
  • Pavel Klubnikin, Prezes Art Directors Klub Ukraina, założyciel i Dyrektor Kreatywny Banda Agencja, Ukraina,
  • Siniša Waldinger, Dyrektor Kreatywny Bruketa & Žinić OM, Chorwacja.

Członkowie Multi Channel Jury:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Geoffrey Hantson, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel Happiness, Belgia, Przewodniczący Jury
  • Simon Bleil, Dyrektor Kreatywny, współzałożyciel GREAT, Austria,
  • Pia Grahn, CEO w krajach nordyckich Grayling, Szwecja,
  • Radouane Hadj Moussa, Dyrektor Kreatywny DDB Praga, Czechy,
  • Marsel Levi, Dyrektor Kreatywny Noble Graphics, Bułgaria,
  • Bogdan Nitu, Partner Zarządzający i Szef Działu Strategii Webstyler, Rumunia,
  • Can Pehlivanli, Dyrektor Kreatywny Y & R Stambuł, Turcja,
  • Jason Romeyko, Globalny Dyrektor Kreatywny GSK & Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi S.A., Szwajcaria,
  • Toni Tomasek, Dyrektor Kreatywny Publicis Groupe Słowenia, Słowenia,
  • Andrew Uszakow, Dyrektor Kreatywny Leo Burnett Moskwa, Rosja,
  • Ricardo Wolff, Dyrektor Kreatywny DDB Berlin, Niemcy.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerem tegorocznej edycji Golden Drum jest MSLGROUP.