Z Havas Worldwide Warsaw Zielecki jest związany od sierpnia 2014 roku kiedy dołączył do agencji na stanowisko deputy creative directora. Ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, wcześniej pracował Leo Burnett Warsaw, Change Integrated oraz Saatchi & Saatchi.
W swoim portfolio ma kampanie dla takich klientów jak: IKEA, Fiat, P&G, Orange, Play, Aviva, Diageo, Statoil, Philip Morris, Skoda, Unilever, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Novartis, Canal+, BMG, BPH.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jakub Zielecki jest laureatem wielu branżowych nagród, w tym: Cannes Lions, Golden Drum, KTR, Effie, Epica, Eurobest. Absolwent wydziału grafiki na warszawskiej ASP.
Na stanowisku szefa kreacji Jakub Zielecki zastąpił Michała Imbierowicza, który rozstał się z agencją.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]