Prawo, technologia, logistyka, performance marketing to tylko niektóre z tematów wydarzenia.
Jak polepszyć wyniki sprzedażowe w e-commerce? W dobie olbrzymiej konkurencji w branży i rosnących w zawrotnym tempie kosztów pozyskania nowego klienta jest to szczególnie trudne. Kluczem do sukcesu właścicieli małych i dużych biznesów jest praktyczna wiedza na temat mechanizmów jakie rządzą e-sprzedażą, ale też strategie marketingowe oparte na wykorzystaniu wielu narzędzi i metod przy zachowaniu odpowiedniej spójności.
Zobacz również
Jednym z głównych tematów tegorocznego Roadshow E-commerce jest performance marketing. W Grupie Unity wierzymy, że tylko synergia wszystkich działań (IT, analityka, SEM, SEO, optymalizacja konwersji) pozwala naszym klientom sprzedawać więcej i skuteczniej w Internecie. Chcemy uchylić rąbek tajemnicy naszego know-how i wspólnie z zaproszonymi gośćmi porozmawiać o efektywnych działaniach e-marketingowych – komentuje Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.
Roadshow to przede wszystkim spotkanie z praktykami branży, którzy na e-commerce patrzą kompleksowo i wiedzą, że to nie tylko sprzedaż, ale też technologia, logistyka i marketing. Podczas konferencji porozmawiamy między innymi o tym jak podnieść konwersję łącząc różne metody i narzędzia w efektywny ekosystem marketingowy. Pochylimy się nad tematem personalizacji, która stanowi już absolutny must have każdego e-sklepu oraz niekwestionowanej siły z jaką na klientów działa email marketing. Przybliżymy również temat pozytywnych doświadczeń klienta, również w kontekście obsługi posprzedażowej. Każdą konferencję zamknie dynamiczna dyskusja w formie fireside chat z przedstawicielem topowej marki.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a zarejestrować można się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do wzięcia udziału w wydarzeniu zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami: Trusted Shops, GO.PL, Grupą Raben oraz FreshMail.
Słuchaj podcastu NowyMarketing