Każdy z nich ma szansę na wygraną w wysokości 20 000 złotych oraz premierę swojej pracy na Sundance Channel. Wcześniej podczas zamkniętych warsztatów z Jurorami i Mentorami akcji, finaliści będą mieli szansę na indywidualne konsultacje z zakresu grafiki, muzyki i animacji. Wspierać ich będą m.in. Radzimir Dębski „JIMEK”, Jakub Koźniewski czy Andrzej Pągowski.
UPC Digital Art to konkurs dedykowany artystom wykorzystującym w swoich projektach technologie cyfrowe, w tym m.in.: ilustratorzy, twórcy animacji i muzyki. Nadrzędnym celem projektu jest stworzenie pierwszego przeglądu polskiej sceny digital artowej.
Zobacz również
Finaliści konkursu UPC Digital Art zobowiązani są do przygotowania 30 sekundowej animacji, pokazującej wybrany proces działania np. zjawisko fizyczne, proces mechaniczny, społeczny. Liczy się innowacyjne podejście. Uczestnicy konkursu zobowiązani są do wykorzystania szerokiej gamy technik analogowych i cyfrowych. Podstawowym kryterium oceny prac będzie kreatywne rozwinięcie i zinterpretowanie hasła #ToFajnieDziala.
Wcześniej artyści będą mieli okazję uczestniczyć w warsztatach organizowanych pod okiem mentorów takich jak Radzimir Dębski „JIMEK”- polski kompozytor muzyki filmowej i rozrywkowej, dyrygent i producent muzyczny, Jakub Koźniewski – designer nowych mediów, Andrzej Pągowski – artysta, grafik, Kamil Dąbkowski – ekspert w zakresie animacji, należący do zespołu studia Platige Image, Paweł Janicki – artysta, autor muzyczny, producent, Konrad Jerin – redaktor naczelny F5, Malwina Konopacka – ilustratorka, projektantka. Twórcy zwycięskiej animacji zdobędą 20.000 złotych, a ich dzieło będzie miało swoją premierę na kanale Sundance Channel.
Finaliści UPC Digital Art oraz ich prace.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nagrody zostaną wręczone podczas gali finałowej, która zaplanowana jest na koniec października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejne informacje na temat konkursu będą publikowane na kanałach social media z hashtagiem #ToFajnieDziala i #upcDigitalArt.
Szczegóły nt. konkursu.
Organizator: UPC Polska
Partner kreatywny: F5 – Trendy Rynku i Kultury
Partnerzy: Facebook, Platige Image, Sundance Channel