To kolejne wydarzenie realizowane przez Bluerank w siedzibie Google. Zgodnie z agendą, pierwsza część konferencji będzie poświęcona najnowszym trendom, inspiracjom oraz dobrym praktykom w zakresie mobile. Natomiast druga część konferencji przybliży kwestię optymalizacji kampanii Paid Search ze szczególnym uwzględnieniem dużych kont.
– Celem konferencji jest edukacja rynku i wymiana doświadczeń naszych specjalistów z osobami, które chcą rozwijać biznes online i budować przewagę konkurencyjną w tym zakresie. Każdy realizowany przez nas projekt jest wyzwaniem w kwestii nie tylko osiągnięcia wysokich wyników, ale przede wszystkim zaspokojenia potrzeb klienta oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań – mówi Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank.
Zobacz również
Zasługuje na uwagę fakt, że podczas konferencji wystąpią wyłącznie specjaliści z Bluerank, którzy na co dzień zajmują się rozwijaniem strategii obecności marek w Internecie, optymalizacją kampanii reklamowych oraz obsługą klienta.