Zdjęcie z Pixabay
Nowa kampania to efekt realizacji drugiego etapu rebrandingu marki Black Red White. W kreacji wykorzystane zostało hasło „Moja Planeta. Dom”, które nawiązuje do stworzenia miejsca idealnego wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska. Dom to miejsce, które nie tylko ułatwia odzyskanie harmonii i spokoju po ciężkim dniu, ale przede wszystkim pozwala cieszyć się chwilami spędzonymi z najbliższymi.
Zobacz również
„Najnowsza kampania reklamowa jest częścią kolejnego etapu komunikacji na temat zmian wizerunkowych w Black Red White. Spot pod hasłem „Moja Planeta. Dom” doskonale odzwierciedla metamorfozę spółki na przełomie ostatnich kilku miesięcy, pokazując zupełnie nową, odświeżoną odsłonę marki. Wkrótce rusza także blog firmowy „Moja Planeta. Dom”. Czytelnicy będą mogli skorzystać z wielu ciekawych porad i inspiracji” – mówi Tomasz Jędraszczyk, Dyrektor Marketingu Black Red White.
Rozpoczęciu kampanii towarzyszy promocja na wybrane szafy i materace, które zakupić można taniej aż o 20%. Niższe ceny to doskonała okazja do urządzenia idealnego i uporządkowanego wnętrze, które sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Promocja obowiązuje do 29 września.
Kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji oraz w serwisach internetowych. Spot reklamowy można również zobaczyć na kanale Black Red White na YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing