We wrześniu tego roku do Polski zawitała nowa odsłona globalnej kampanii Made by you. W przestrzeni miejskiej największych polskich miast pojawiły się charakterystyczne portrety Chuck’ów podpisane przez ich właścicieli. Głównym założeniem kampanii Made by you jest pokazanie nieskończonej różnorodności oraz pomysłów właścicieli butów Converse na wyrażenie siebie. Model Chuck Taylor All Star zadebiuotwał w 1917 roku i od tego czasu stał się legendarnym i jednym z najlepiej rozpoznawalnych sneakerów na świecie. Fani, artyści i muzycy jako pierwsi uznali charakterystyczny design Chuck’ów za symbol buntu i kreatywności.
Converse chcąc podziękować swoim fanom za wybieranie Chuck’ów oraz wyrażanie w nich siebie i swojej kreatywności przez dekady zgromadził kolekcję portretów Chuck Taylor All Star należących do ludzi z całego świata. Unikalny zbiór pokazuje, że każdy but jest płótnem, na którym jego właściciel zapisuje swoją historię i najlepsze wspomnienia. W jesiennej odsłonie kampanii Made by you pojawił się także polski akcent. Portrety Chuck’ów gromadzone były wiosną tego roku w punktach sprzedaży oraz podczas lokalnych aktywacji, gdzie w pop-upowych studiach fotograficznych można było wykonać portret swoich Chucków. Najciekawsze z nich wzięły udział w jesienno-zimowej odsłonie kampanii.
Zobacz również
Portrety Chuck’ów prezentowane są w formie ekspozycji galeryjnych w wybranych klubach oraz kawiarniach w całej Polsce. Chuck’i polskich fanów marki znaleźć można m.in. na ścianach warszawskiego klubu Miłość, wrocławskiej Szklarni, krakowskiej Pauzy i klubokawiarni Forum Przestrzenie oraz trójmiejskiej Mewy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]