Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Kasy Stefczyka to emisja spotu telewizyjnego, którego bohaterowie – dziadek i wnuczęta – wybierają się na przejażdżkę rowerową. Przy okazji tej codziennej, rodzinnej sytuacji podejmowany jest temat bezpieczeństwa rodziny, zarówno w zakresie ochrony zdrowia i życia najbliższych, ale także w szerszym znaczeniu – bezpieczeństwa polskich finansów.
Kreacja przekazu wskazuje, że bezpieczeństwo finansowe rodziny może zapewnić jedynie polska instytucja, jaką jest Kasa Stefczyka. Korzystając z oferty Kasy, składając w niej oszczędności mamy pewność, że będą one pracowały nie tylko dla naszego zysku, ale także dla Polski. Szczególnie teraz, kiedy sytuacja w Europie nie jest stabilna, powinniśmy wspierać nasz narodowy kapitał, a nie obcy. Powierzając swoje środki Kasie, budujemy swoją przyszłość, ale także przeszłość naszego kraju.
Zobacz również
Kreacja została wzmocniona również danymi, wskazującymi na to, że Kasa Stefczyka jest instytucją, która swoją bezpieczną i stabilną pozycję budowała przez lata:
- ponad 81 milionów złotych zysku w 2014 r.
- 6 miliardów złotych depozytów
- ponad 20 lat doświadczenia
Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.
Spot TV „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Making of z realizowanych dla Kasy Stefczyka spotów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing