McCANN Worldgroup realizuje kampanie dla Centrum Onkologii

McCANN Worldgroup realizuje kampanię „Zdrowo jest Wiedzieć” dla Centrum Onkologii na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Porusza ona temat profilaktyki raka szyjki macicy oraz wczesnego wykrycia objawów raka piersi.
O autorze
0 min czytania 2015-10-06

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na skalę problemu i zachęcenie kobiet do skorzystania z darmowego badania w ramach programów prowadzonych na terenie całej Polski.

Kampania rozpoczęła się 5 października w regionalnych, ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych, na lotnisku, Oddziałach Centrum Onkologii i w internecie.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada McCANN Worldgroup
Partnerami akcji są: Dynamo, Delapost, Rytmika, Jerzy Stuhr
Spot wyreżyserował: Marek Dawid
Strona www Centrum Onkologii i Ministerstwa Zdrowia

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj