W gronie ekspertów znalazł się Olgierd Cygan, CEO Digital One, który do zestawienia wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca agencji GONG, laureata nagrody Best In Show MIXX Awards 2014.
„IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” to zestawienie 24 najbardziej inspirujących case studies digital marketingu z całego świata. Celem tworzonego przez amerykańskie IAB Global Insights jest celebracja kreatywności i efektywności reklamy interaktywnej. W tegorocznym zestawieniu znaleźli się najlepsi z najlepszych, m.in. „America Is Beautiful” – kampania Coca Coli wyświetlana podczas Super Bowl (USA), „#Sharethesofa” – Heineken (Holandia), „Scandal Shave” – Gilette (Chiny) czy „#AnAdjectiveForMessi” – Pepsi (Argentyna).
Zobacz również
Wśród zestawienia IAB Global Insights znalazła się polska kampania „Zwrotka” Żywca autorstwa agencji GONG. To jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ubiegłego roku w Polsce: otrzymała nagrodę Best In Show, Innovation Award oraz Online Video podczas polskiego konkursu MIXX Awards 2014 a także srebro w kategorii Branded Content IAB MIXX Awards Europe.
„Zwrotka Żywca, stworzona przez Agencję Gong dla Marki Żywiec, to bardzo angażująca aktywacja, która cechowała się prostotą pomysłu, była bardzo dobrze wykonana i perfekcyjna pod względem egzekucji. Umożliwiała ona konsumentom eksperymenty i zabawę aplikacją przez długi czas, nie pozwalając im się nudzić. Co więcej, Zwrotka wykorzystywała viralowy potencjał social media, szturmem wdzierając się na walle użytkowników i docierając do ogromnej rzeszy polskich internautów.” – argumentował Olgierd Cygan, CEO Digital One, firmy członkowskiej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
W gronie ekspertów IAB Global Insights znalazło się ponadto 23 ekspertów światowego digital marketingu, m. in. Peter Shen, Chief Creative Officer, Cheil Opentide Beijing, Noelia Meltzer, Creative Director TBWA/Spain, David Roman, Chief Marketing Officer Lenovo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing