Główna oś komunikacji i idea kreatywna nawiązują do atutów każdego z apartamentów – wyjątkowego widoku na Warszawę.
Przygotowana została strona www.apartamentycosmopolitan.pl, która w innowacyjny sposób łączy kreację z technologią. Dzięki podpięciu do api pogodowego, na stronie głównej pojawia się różnorodny widok z okna apartamentu w formie time laps, który zmienia się i odzwierciedla aktualnie panujące w Warszawie warunki atmosferyczne oraz porę dnia. Dzięki takiemu zabiegowi, użytkownik może ujrzeć prawie realny widok z okna.
Zobacz również
Strona zawiera również informacje sprzedażowe o inwestycji oraz opis aktualności i wydarzeń, organizowanych przez Inwestora.
Niestandardowe działania promocyjne dotyczą również działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Wykorzystując natywne możliwości aplikacji Instagram utworzono mini site, który dzięki wykorzystaniu opcji linkowania kont, pozwala odwiedzić każde z 44 pięter budynku apartamentowego i zobaczyć prawdziwy widok z okna z danej kondygnacji, uchwycony na niepowtarzalnych fotografiach. Na potrzeby projektu utworzono 45 kont na Instagramie. Do realizacji kontentu na każde z kont zaproszono 44 wpływowych fotografików warszawskiej sceny Instagramowej, którzy na co dzień pasjonują się robieniem zdjęć Stolicy. Artyści fotograficy wykonali zdjęcia bez narzuconego schematu. Zebrane ujęcia, niepowtarzalne spojrzenia i różnorodny styl artystyczny stanowią o niepowtarzalnej wartości tego projektu, a uzyskany kontent napędza społeczność gromadzącą się wokół profilu. Profil Cosmopolitan na Instagramie to również wkład Inwestora w promocję stolicy.
Partnerem i wsparciem dla naszej akcji był blog waszawawa.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Promocji strony towarzyszy kampania display z udziałem polskich artystów o międzynarodowej sławie : Tomasza Stańko, Anny Marii Jopek i Radzimira Dębskiego, która rozpoczęła się 5 października i potrwa do połowy listopada. Działania obejmują największe portale horyzontalne w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Central Park odpowiada również za nową stronę korporacyjną inwestora.
Strona zawiera najważniejsze informacje o firmie, inwestycjach i realizacjach.
Central Park to agencja digital założona w marcu tego roku. Jest współprowadzona przez Magdalenę Zawadę-Gawrońską, Filipa Czubaka i Łukasza Kępińskiego. Central Park prowadzi również długoterminowe działania wizerunkowe dla Krajowej Izby Gospodarczej i Polskiej Organizacji Turystycznej.