Przewidziano również niestandardowe rozwiązania contentowe.
Oficjalny telefon Agenta 007 – Sony Xperia™ Z5 Compact – będzie dostępny ekskluzywnie w sieci Orange i sieciach handlowych. W ramach kooperacji z operatorem komórkowym przez miesiąc emitowane będą 30-sekundowe spoty w TV, na platformach VOD i na kanale YouTube oraz w sieci kin Cinema City i Multikino. Dodatkowo promocja będzie wsparta działaniami w Internecie oraz social mediach.
Zobacz również
Poza współpracą z operatorem sieci komórkowej (tu odbędą się między innymi Dni Otwarte w Orange) Sony zaplanowało szereg działań contentowych związanych z najnowszym filmem o Jamesie Bondzie. W prasie ukażą się tematyczne sesje bondowskie i advertoriale. W telewizji niestandardowe aktywności obejmą między innymi współpracę z Discovery oraz sponsoring filmów akcji (w tym ostatnich realizacji z Bondem w roli głównej) w pasmach filmowych TVP1 i TVP2. Sony zaplanowało również szeroką współpracę z portalem gazeta.pl, w ramach której przeprowadzone będą bondowskie konkursy angażujące użytkowników.
Wzorem wcześniejszych akcji promocyjnych, które cieszyły się wielkim powodzeniem w grupie klientów Sony, do działań aktywizujących wykorzystuje się również ambasadorów marki oraz najbardziej aktywnych igersów, którzy korzystają z najnowszych modeli Xperii. Andrzej Pągowski, znany polski grafik, stworzył serię sześciu portretów w kolejnym wydaniu „Ikony Kina Sony”, w której znaleźli się aktorzy grający główne role w kolejnych odsłonach filmowej historii Jamesa Bonda. Igersi i ambasadorzy marki, w tym Agnieszka Maciąg, fotograf Krzysztof Adamek, kajakarze Zofia Tuła i Tomek Czaplicki oraz podróżnik Karol Werner prowadzić będą w swoich kanałach społecznościowych konkursy o tematyce bondowskiej.
Jednym z najbardziej atrakcyjnych narzędzi tej kampanii będzie nietypowa gra szpiegowska, której uczestnik staje się bezpośrednim przełożonym tajnej agentki wywiadu (MI6), by wraz z nią przeżyć przygodę rodem z filmów o agencie 007. Gracz ‒ jako wsparcie działającej w terenie Agentki ‒ w czasie rzeczywistym prowadzi z nią konwersacje poprzez e-mail.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sama zabawa, od momentu rejestracji użytkownika, trwa kilka dni ‒ dokładnie tyle, ile tajna misja. Agentka wykonuje zadania i raportuje o przebiegu akcji w wiadomościach przesyłanych do Gracza. I to właśnie on musi podejmować ważne decyzje o tym, jak dalej prowadzić tajną misję i jakich szpiegowskich metod użyć. W trakcie gry pomiędzy Graczem i Agentką nawiązuje się dość bliska relacja (nie miłosna!), ponieważ Agentce zdarza się wysyłać do Gracza maile o własnym życiu, o tym co akurat widzi i myśli.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gra kończy się pytaniem otwartym, które również związane jest z fabułą. Troje zwycięzców otrzyma smartfon stworzony dla Bonda ‒ Xperię Z5 Compact.
Wszyscy uczestnicy zabawy, którym uda się ukończyć grę, otrzymają zniżki na zakup smartfonu w e-shopie Sony Mobile.
Kampanię przygotowały cztery agencje obsługujące Sony Mobile. Za zakup mediów odpowiada MediaCom, grę szpiegowską i kreacje internetowe przygotował Walk, działaniami BTL zajmuje się Greenmark, obsługę PR i social media zapewnia Kod ID.