Masz pomysł na biznes i jesteś głodny sukcesu? Interesujesz się nową technologią, sprzedażą i marketingiem? Na konferencji Wolves Summit będziesz miał możliwość poznać ludzi, którzy przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu, zainwestują w niego albo staną się jego częścią. Dzięki nowoczesnym narzędziom do networkingu, takim jak connection tool – match making (łatwe targetowanie i planowanie spotkań przed konferencją), predefined meeting spots, round tables czy quick talks (1,5 min) będziesz mógł w 110% wykorzystać swoją obecność na konferencji.
Poprzednia edycja Wolves Summit zrzeszyła 1356 uczestników i 113 speakerów z całego świata, m. in. z Argentyny, Kanady, USA, Szwecji, Norwegii, Niemiec i Francji. W dniach 27 i 28 października w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki spotka się 2000 uczestników, 800 założycieli start-upów i 200 inwestorów. Bez wątpienia Wolves Summit stało się jednym z największych wydarzeń w Europie, dlatego też podstawowym językiem, w jakim prowadzone będą prelekcje, będzie angielski. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie, bo wydarzenie składać się będzie z 8 ścieżek tematycznych, m. in. Fintech, Marketing, Technology, Fashion.
Zobacz również
Uczestnicy będą mieli szansę zdobyć praktyczną wiedzę podczas wykładów i warsztatów prowadzonych przez prelegentów z całego świata, a następnie spotkać się z nimi na wspólnej imprezie. Pierwszy dzień konferencji zwieńczony zostanie after party, które odbędzie się w klubie.
Na Wolves Summit pojawią się przedstawiciele największych marek, m.in. Salesforce, Google, Deloitte, Intel, Orange, Axel Springer, TVN, Grupa ONET, Burda Media, Allegro, PKO BP, Gerda Broker, Poczta Polska, P&G, i wiele, wiele innych.
Jeżeli należysz do zespołu start-upowego, pracujesz w dziale marketingu lub sprzedaży czy też prowadzisz własną agencję, to konferencja Wolves Summit jest wydarzeniem zorganizowanym właśnie dla Ciebie. Przyjdź i weź udział w networkingu, poznaj swojego przyszłego inwestora, klienta, a może partnera biznesowego. Sprawdź wydarzenie na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing