Zdjęcie: teatrwielki.pl
Na zlecenie Teatru studio animacji Human Ark przygotowało sześć animowanych spotów, których scenariusze powstały na podstawie książki Grzegorza Kasdepke Moni i Uszko czyli Teatr Wielki – Opera Narodowa i mali melomani. Za reżyserię spotów odpowiadała Anna Błaszczyk.
Zobacz również
Moni i Uszko to bohaterowie nowej serii edukacyjnej Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, opartej na książce jednego z najpopularniejszych pisarzy dla dzieci – Grzegorza Kasdepke. Na serię składa się sześć spotów – mini filmów animowanych przygotowanych przez studio Human Ark. Zawarte w filmikach zabawne dialogi, barwne postaci oraz niestandardowe historyjki odczarują poważny charakter tego miejsca. Premiera filmów związanych z operowymi perypetiami zwariowanego rodzeństwa odbyła się w niedzielę, 11 października w Salach Redutowych Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Tuż po niej uruchomiona została specjalna strona, dedykowana akcji. Dzieci znajdą na niej fragmenty książki, wszystkie filmy oraz gry, tematycznie związane z operą i baletem.
Zaproszone do współpracy przy projekcie studio animacji Human Ark poza reklamą specjalizuje się w adaptacjach komiksów i filmach animowanych dla dzieci. Studio ma na swoim koncie głośny i wielokrotnie nagradzany film „Świteź” Kamila Polaka. Obecnie studio pracuje nad pełnometrażowym filmem animowanym” Podróż smokiem Diplodokiem” na podstawie komiksów Tadeusza Baranowskiego oraz animowanym serialem dla dzieci „Kacperiada” na podstawie opowiadań Grzegorza Kasdepke (Srebna Kreska dla najlepszego filmu o tematyce dziecięcej podczas 19. Ogólnopolskiego Festiwalu Autorskich Filmów Animowanych OFAFA 2014, I miejsce w kategorii TERAZ DZIECI! na festiwalu O!PLA 2014). Więcej o studiu na stronie oraz Vimeo.
Pomysłodawcą całej serii edukacyjnej był Teatr Wielki – Opera Narodowa, a jej realizacja sfinansowana została dzięki dofinansowaniu z funduszy europejskich w ramach projektu Poprawa funkcjonalności Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, w ramach zadania budowy nowego portalu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing