1. Projekty, które dodały skrzydeł Waszej karierze…
Głowa Lionela Richiego, którą stworzyliśmy, zmieniła nasze myślenie i ukierunkowała nas bardziej na rzeźbę i projektowania odzieży. Coś co mogło pozostać tylko żartem między nami stało się rzeczywistością. Projekt przetrwał porażkę na Kickstarterze, wiele produkcyjnych wyzwań, na końcu przyniósł sukces i rozgłos jakiego potrzebowaliśmy.
Zobacz również
2. Największe zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło Wam się zmierzyć…
Sztuka publiczna, w przestrzeni, jest zawsze nieprzewidywalna, jeśli coś może pójść źle, to zazwyczaj tak się dzieje (zamiecie śnieżne, awarie prądu, ulewy). Nigdy nie jest nudno, ale i tak zawsze najtrudniejszym wyzwaniem jest znalezienie środków na realizację projektu. Coraz częściej w naszej branży kreatywność zastępowana jest działaniami marketingowymi, więc wspieranie jej samej w sobie nie jest już często nikomu potrzebne.
3. Jaki był najbardziej emocjonujący projekt, nad którym pracowaliście?
Laser Cat. To projekt, który wykorzystuje trzy elementy, które najbardziej ekscytują ludzi: lasery, koty oraz sztukę użytkową.
4. Projekt, którego twórcom najbardziej zazdrościcie…
Nasi koledzy z Friends With You otwierając Art Basel Miami zorganizowali paradę Skywalkera, ogromny przemarsz z nadmuchiwanymi balonami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
5. We współpracy z klientami najważniejsze jest…
Jasność i szczerość relacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Skąd czerpiecie inspiracje?
Jesteśmy zafascynowani popkulturą i bezwstydnie z niej czerpiemy. Internet żyje kulturą popularną, często z niego korzystamy w naszej pracy, mając przy tym duże poczucie wolności. Pomysł przetwarzania internetowych obrazów w 3D i umieszczania ich w świece realnym jest dla nas bardzo ekscytujący.
7. Z czego jesteście najbardziej dumni w pracy twórczej?
Z szansy, jaką ona daje, aby wywoływać uczucia do obiektu-przedmiotu i świata w ogóle.
8. Kreatywność popłaca, ponieważ…
Ma szerszy wydźwięk, większy wpływ na świat.
–
Hungry Castle tworzy sztukę publiczną
Powstały w Barcelonie Hungry Castle jest studiem kreatywnym, w którego skład wchodzą Dave Glass i Kill Cooper, wyspecjalizowani w tworzeniu sztuki publicznej oraz mody, którą nazywają “Cool Shit”. Ich sztuka inspiruje modę, ale to moda finansuje ich sztukę. Z tej przyczyny kupowanie czapki “Cool Shit”, wspiera cały projekt “Cool Shit”.
Pracując wspólnie od 2011 roku, zawsze celem było tworzenie wielkich, żartobliwych rzeczy, wpływających na kulturę, a także projektowanie w sposób wielce angażujący odbiorców. Pod wpływem sposobu wykorzystywania przestrzeni publicznej przez Sheparda Faireya dla jego kampanii “Obey Giant”, artyści połączyli trójwymiarowe kawałki z produkcją na ogromną skalę a la Jeff Koons, ale z dodatkiem składników interaktywnych, i stworzyli unikalne doświadczenie pomiędzy sztuką a odbiorcami.
Hungry Castle sprzedaje swoje projekty i Cool Shit wielu zróżnicowanym klientom i sponsorom, jak Adidas, HP i kilka międzynarodowych festiwali muzycznych. Prace studia były wystawiane w Nowym Jorku, Anglii, Hiszpanii czy na plaży w Miami. Hungry Castle stale pracuje nad tym, aby projekty Cool Shit zawsze był zabawne, publiczne i popularne.
–
Imagination Day to organizowane co roku seminaria, które mają na celu inspirowanie ludzi do twórczego myślenia, poprzez pobudzanie wyobraźni, pokazywanie najlepszych case study, budowanie przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń. Niezależnie od stanowiska.
Seminaria są połączone z wieczornym pokazem najlepszych reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych w tegorocznej edycji najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego na świecie – Cannes Lions, w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated.
Więcej informacji na oficjalnej stronie wydarzenia.
NowyMarketing jest patronem wydarzenia.