ASAP&ASAP Communication angażuje ZOOkochanych

Wraz z początkiem wakacji ASAP&ASAP Communication przejęło działania social media preparatu Frontline Combo. Efektem wprowadzenia nowej strategii komunikacji na fanpage’u ZOOkochani jest wzrost liczby fanów o 13.000 (czyli o 59%) i skok engagement rate do 40%.
O autorze
1 min czytania 2015-10-19

Wiedzieliśmy, że fanpage ZOOkochani ma bardzo duże możliwości. Przygotowana przez nas strategia komunikacji pozwoliła na aktywację jego potencjału. – opisuje Dominik Siadak, managing partner ASAP&ASAP Communication– Nie był to jednak pojedynczy wybuch, utrzymujemy tendencję wzrostową i nie zwalniamy tempa.

Dzięki tak dobrym wynikom fanpage ZOOkochani zanotował spektakularny debiut w sierpniowym raporcie Fanpage Trends Sotrendera. Wskoczył od razu na 4. miejsce rankingu najbardziej angażujących stron w kategorii Zwierzęta, zajął 12. miejsce najbardziej interaktywnych stron oraz 2. miejsce w kategorii „Obsługa klienta” – z drugim najszybszym czasem reakcji i 100% obsłużonych zapytań.

ZOOkochani to fanpage produktowy Frontline Combo, preparatu na pchły i kleszcze u zwierząt. Marka należy do Merial Poland Animal Health. 

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Teatr Muzyczny ROMA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się