Dzięki zaangażowaniu polskich menedżerów, warszawski oddział Selectivv umacnia swoją pozycję w regionie i jest ważną częścią globalnej marki. Dlatego też Selectivvw Warszawie staje się centralnym punktem dla regionów EMEA i będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nadzór nad działalnością operacyjną. Oznacza to, że to właśnie w warszawski oddział firmy będzie: koordynował i analizował sprzedaż, szkolił handlowców i realizował kampanie (zaczynając od banerów, a na analizie kliknięć kończąc). Za rozwój HUB-u odpowiada Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.
„Warto zaznaczyć, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia działalności możemy pochwalić się licznymi sukcesami sprzedażowymi i wysokim poziomem obsługi naszych klientów” – podkreśla Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.
Zobacz również
Selectivv umożliwia zaplanowanie i realizację mobilnych kampanii RTB. Platforma umożliwia także dotarcie do wybranej grupy odbiorców, znajdujących się w określonej lokalizacji, używających aplikacji mobilnych w czasie rzeczywistym.
„Nasze kilkumiesięczne starania właśnie zaowocowały nawiązaniem współpracy z firmą Durar Advertising”- mówi Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv i dodaje: „Marka eDurar jest liderem w branży marketingowej/ e-commerce na rynkach arabskich, a Selectivv po niespełna roku obecności w regionie Europy Środkowej ma bardzo silną pozycję i dlatego uznaliśmy, że warto uczyć się od siebie i dzielić doświadczeniami”.
„Mogę zapewnić, że dzięki tej współpracy klienci Selectivv będą obsługiwani przez zespół naszych najlepszych i doświadczonych handlowców, którzy znają i rozumieją kulturę rynków arabskich i specyfikę prowadzenia biznesu w regionie” – powiedział Mohammed Miqdadi, Managing Director, Edurar.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównym celem eDurar Mobile będzie obsługa krajów arabskich, a co się z tym wiąże zwiększenie sprzedaży w tym ważnym dla Selectivv regionie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing