Akcja skierowana była do młodych ludzi i miała na celu promocję kolekcji H&M Divided.
W czwartek, 29 października, o 11.00 w centrum Warszawy odbyła się pogoń za Jednorożcem. Uczestnicy zabawy za pośrednictwem aplikacji Periscope otrzymywali wskazówki dzięki którym mogli znaleźć ukryte w przestrzeni miejskiej upominki od marki H&M. W kolejnym etapie zabawy poszukiwali Jednorożca. Zwycięzcy otrzymali karty upominkowe H&M o wartości 1000 oraz 300 PLN.
Zobacz również
Akcje wspierała kampania na Facebooku, Twitterze i Instagramie. W ramach promocji akcji powstały trzy dwudziestosekundowe teasery.
Za pomysł kreatywny i egzekucję odpowiada należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – linked by Isobar, z którą H&M współpracuje od lipca 2012. Za produkcję teaserów odpowiada dom produkcyjny LADS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]