Firma otrzymała nagrodę w uznaniu za znakomite wyniki i swoją flagową inwestycję handlową na polskim rynku – Centrum Posnania.
29 października br. podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu InterContinental, Apsys Polska po raz drugi z rzędu otrzymał tytuł „Dewelopera Roku”. Zwycięzców wyłonił panel ponad 120 wiodących ekspertów branży nieruchomości komercyjnych działających w regionie. Jury doceniło firmę za skuteczne zarządzanie centrami handlowymi i działalność deweloperską w branży handlowej (budowa Posnanii).
Zobacz również
Jestem dumny, że już po raz drugi z rzędu zostaliśmy uznani za najlepszą firmę deweloperską w Europie Środkowo-Wschodniej. Szczególne słowa uznania chciałbym skierować do naszych pracowników, których kompetencje i zaangażowanie są podstawą naszego sukcesu. Ta nagroda jest dla nas doskonałą zachętą do dalszych wysiłków, by Posnania wyznaczyła nowe standardy na polskim rynku handlowym. – mówi Fabrice Bansay, CEO Apsys Polska i dodaje – Prowadzimy też prace modernizacyjne i rozbudowę centrów z naszego portfolio. Obecnie rozbudowujemy warszawskie Centrum Janki, które zwiększy powierzchnię handlową z 73 000 m2 do 95 000 m2, by spełnić oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.
Posnania to największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 000 m2nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek. Posnanię wyróżni również ponadstandardowa obsługa klienta i liczne usługi oparte na nowych technologiach. Na blisko rok przed planowanym otwarciem, obiekt został skomercjalizowany w 85%.
Posnania posiada również prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,very good”, świadczący o energooszczędności obiektu i dbałości o środowisko. We wrześniu br. Posnania została uznana za jedną z najlepszych inwestycji handlowych w Europie i otrzymała prestiżową rekomendację organizatorów tegorocznej edycji konkursu „The European Property Awards” odbywającego się w Londynie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing