Każda organizacja narażona jest na kryzysy. Nie omijają one ani największych firm, ani najprężniej działających fundacji i stowarzyszeń. Nie da się ich przewidzieć, sprawować nad nimi pełnej kontroli czy też całkowicie wyeliminować. Ale można tak nimi zarządzać, aby minimalizować ich skutki.
Jedną z najważniejszych dróg zarządzania kryzysem jest właściwa, profesjonalna i przemyślana komunikacja. Dlatego podczas najbliższego #TechKlubu nasi goście Urszula Podraza, rzecznik prasowy Kraków Airport oraz Albert Stęclik z VML Poland opowiedzą o tym, jak komunikować o kryzysie, aby nie stracić wiarygodności i zachować szacunek otoczenia oraz jak w ogóle budować strategię dla swojej marki, by zdobyć zaufanie konsumentów.
Zobacz również
Urszula Podraza w prelekcji „Spokojnie, to tylko kryzys” podpowie, jak zachować zimną krew w informowaniu o sytuacji kryzysowej, a Albert Stęclik wytłumaczy nam, co mówią ludzie reklamy, których… nikt nie słucha.
Goście specjalni:
Urszula Podraza – Rzecznik prasowy Kraków Airport #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Albert Stęclik – VML Poland
Słuchaj podcastu NowyMarketing
4 listopada (środa), godz. 18.00
Kraków, Pauza inGarden (ul. Rajska 12)
Wstęp wolny! Rejestracja na www.technologielokalnie.pl/techklub/krakow
Relację na żywo można również śledzić na: www.periscope.tv/wzmacniaczorg
Więcej informacji na: www.facebook.com/wzmacniaczorg
O TechKlub
Sieć TechKlubów to inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. „Nowe Technologie Lokalnie” realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W 16 miastach w Polsce (Kraków, Gdynia, Wrocław, Poznań, Toruń, Olsztyn, Rzeszów, Biała Podlaska, Szczecin, Białystok, Suwałki, Zielona Góra, Gliwice, Kielce, Lublin, Łódź) każdego miesiąca odbywają się spotkania, które podejmują kwestie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w trzecim sektorze. W spotkaniach biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, biznesu, nauki i administracji.