Wiśniewski odpowiada m.in. za współpracę z zespołami eksperckimi i dalszy rozwój usług K2 Media. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu Łukasz Wiśniewski wzmocni zespół w zakresie strategii planowania mediów, wykorzystania narzędzi oraz badań do zwiększania ROI. Będzie odpowiadał za zespół planningu oraz performance marketingu. Wchodzi tym samym w skład kluczowych managerów firmy.
Łukasz Wiśniewski posiada siedmioletnie doświadczenie w digitalu w obszarach takich jak: planning, strategia, analityka oraz zarządzanie zasobami i projektami. W ostatnich latach pracował jako Business Integration Manager w agencji Starcom Mediavest Group oraz jako Digital Manager w domu mediowym Mediavest Group. W Starcomie współpracował z takimi firmami jak: BZ WBK, TVN, Link4, Samsung, Prudential, PKN Orlen, TUI, UPC, Getin Bank, GSK, USP.
Zobacz również
„Łukasz to specjalista z obszerną wiedzą na temat zarządzania złożonymi projektami biznesowymi w digitalu, na które na rynku jest duże zapotrzebowanie. To kolejna osoba po Cezarym Glijerze, który pełni u nas funkcję head of SEO, która dołącza do nas z dużego międzynarodowego domu mediowego.”– komentuje Adam Wysocki, Dyrektor Współzarządzający w K2 Media.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, AmeriGas, ActivLab Sport.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]