Gillette pomaga doświadczać „Bond Moments” w codziennym życiu mężczyzny

Podczas gdy świat wyczekuje premiery 24. filmu o Jamesie Bondzie SPECTRE, marka Gillette celebruje chwile w życiu każdego mężczyzny, w których przejmuje on kontrolę i czuje się pewny siebie. Chwilę godne Bonda nie przychodzą tak po prostu - należy się do nich starannie przygotować.
O autorze
1 min czytania 2015-11-06

Rozpoczynająca się 1 października 2015r. kampania marki Gillette – Bond Moments została zainspirowana postacią twórcy i autora Jamesa Bonda, Iana Fleminga, którego dobitny i poetycki język stanowi grunt dla koncepcji kampanii. Jego wypowiedzi, opisujące niepowtarzalne Bond Moments, towarzyszą kampanii promocyjnej w telewizji, w prasie, internecie oraz w sklepach stacjonarnych. Kampania startuje wraz z emisją telewizyjnego spotu reklamowego łączącego precyzję produktów Gillette z charakterystycznym światem akcji, znanym z filmów o Jamesie Bondzie.

SPECTRE, 24. przygoda Jamesa Bonda, wyprodukowana przez Albert R. Broccoli’s EON Productions, Goldwyn-Mayer Studios oraz Sony Pictures Entertainment, będzie miała premierę w polskich kinach 6 listopada.

Marka Gillette zawiązała współpracę z Janie Temime, nagrodzoną projektantką kostiumów do filmów SKYFALL i SPECTRE, by doradzić każdemu mężczyźnie jak uzyskać nienaganny wygląd i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia jego własnych Bond Moments.

„Zupełnie jak Bond, mężczyźni wyglądają i czują się najlepiej, kiedy są odpowiednio przygotowani na każdą sytuację”, powiedział John Mang, globalny wiceprezes Gillette. „Podejmując współpracę ze SPECTRE, Jany Temime i The Fleming Estate, marka Gillette promuje precyzyjne narzędzia, umiejętności oraz sztukę przygotowania, których potrzebują mężczyźni, aby móc stawić czoła codziennym “chwilom Bonda”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby uczcić współpracę, specjalne opakowanie podarunkowe SPECTRE zawierające maszynki Gillette Fusion ProGlide z innowacyjną technologią FlexBall będą dostępne w sklepach od początku listopada 2015r.

Jest to idealny prezent dla mężczyzn, który uczyni golenie niepowtarzalnie precyzyjnym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji dotyczących opakowań podarunkowych oraz Bond Moments można znaleźć na stronie internetowej http://www.gillette.com/pl/PL/home.aspx.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się