Nie potrzebujesz handlowców, którzy umieją sprzedawać. Potrzebujesz takich, którzy rzeczywiście sprzedają. Jak ich znaleźć?

Na początek zła wiadomość: aż 74% osób zajmujących się sprzedażą nie nadaje się do tej pracy (OMG, 2015). A teraz jeszcze gorsza: aż ⅓ z nich nie wykazuje potencjału do rozwoju, co oznacza, że inwestycja w ich szkolenie to strata czasu i pieniędzy!
O autorze
0 min czytania 2015-11-06

Tymczasem, mimo automatyzacji wielu procesów sprzedaży, handlowcy nadal odgrywają istotną rolę w cyklu zakupowym klienta. Tyle że w realiach hiperkonkurencji muszą kreować dodatkową wartość: tworzyć rozwiązania, budować zaufanie i relacje. Naprawdę dobrze robią to wyłącznie osoby obdarzone unikalnym sprzedażowym DNA.

Jak je znaleźć? Jak uniknąć kolejnych felernych rekrutacji do działu sprzedaży, a zamiast tego zwiększać zyski dzięki silnemu, stale doskonalonemu zespołowi handlowców? 

Jeśli nurtują Cię te pytania, to nie może Cię zabraknąć 18 listopada na konferencji „Harvard Business Review Polska”, podczas której wystąpi Dave Kurlan – jedna z najbardziej wpływowych postaci świata sprzedaży (TOP SALES WORLD 2015), twórca efektywnego procesu rekrutacji i podnoszenia kompetencji, opracowanego wyłącznie na potrzeby działów sprzedaży. Dowiedz się więcej o konferencji i zarezerwuj miejsce na stronie!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj